Aceptar

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

Los enllaces de l'Autovía Minera y Ronda Sur operativos yá dende'l sábadu 24

Votos

(Total de votos recibidos 131)

(Puntuación 2,98)

Los enllaces de l'Autovía Minera y Ronda Sur operativos yá dende'l sábadu 24
A traviés d'esti ñudu, el corredor mineru coneutará direutamente cola Ronda Sur de circunvalación a Xixón y, por estensión, cola Autovía del Cantábricu.
La obra tien un presupuestu de 26 millones d'euros y orixinó la construcción d'ocho ramales y seis viaductos, con una llonxitú de 7.365 metros, que permitirán movimientos en toles direiciones posibles. Les obres obligaron a remover cientos de miles de metros cúbicos de tierra, a llevantar terraplenes, a facer un viaductu, a encalzar los ríos Piles y Pilón, y hasta a sustituyir un colector de la EMA que pasaba pela zona. El proyeutu tevo actuaciones complementaries pa facilitar la penetración de los tráficos de l'AS-1 na rede viaria urbana, como la construición d'un túnel baxo la rotonda d'El Llanu ya'l desdoblamientu de la carretera que comunica cola glorieta de La Coría. La inauguración del enllace faese con delles selmanes d'adelantu sobre les feches que apuntaba'l Principáu